Selamat Datang Ke Laman Blog KEMAS Parlimen Gerik

Monday 3 November 2014

SUKAN TAHUNAN & SAMBUTAN HARI LAHIR KANAK-KANAK TBK KEMAS KG KERUNAI (1)

GERIK 31 OKTOBER 2014 (Jumaat) -Tabika Kemas Kg Kerunai 1 telah mengadakan sukan tahunan dan sambutan hari lahir kanak-kanak untuk sesi tahun 2014.




Majlis di rasmikan oleh Tuan Penghulu Mukim Kerunai iaitu Tuan Haji Syahriman dan turut dihadiri oleh Pengerusi Tabika Kemas Kg Kerunai 1 iaitu Tuan Haji Che Amat Bin Awang ,para AJK Tabika ,ibu bapa kanak-kanak serta penduduk setempat.




Majlis sukan bermula pada jam 8.30Pagi dimana acara sukan kanak-kanak seperti bawa bola ping-pong dalam sudu,burung dalam sangkar ,mami jarum ,kembar siam dan isi air dalam botol.Kanak-kanak dibahagikan kepada dua kumpulan iaitu kumpulan merah dan kuning.

Disamping itu juga, acara sukan untuk ibu bapa juga dijalankan seperti dukung anak,lari bawa bola ping-pong dan kembar siam bapa.

Seterusnya acara sambutan hari lahir kanak-kanak tabika dijalankan dan Tuan Penghulu Mukim Kerunai menyampaikan hadiah sukan dan hari lahir kepada kanak-kanak serta hadiah kecemerlangan dalam ujian penilaian yang telah dijalankan pada 27-28 Oktober 2014.




Majlis berakhir dengan jamuan yang disediakan oleh pihak Tabika.

No comments:

Post a Comment